6 Şubat 2011 Pazar

Reklamın devleri İstanbul'da toplanıyor

Kısaca "The CUP" olarak adlandırılan Kıtalararası Reklamcılık Kupası (Intercontinental Advertising Cup), 2011'de kıtaları birleştiren İstanbul'a geliyor. Istanbul Intercontinental Advertising Cup (IICAC) adıyla düzenlenecek yarışma, T.C. Cumhurbaşkanlığı ve Slovenya Cumhurbaşkanlığı himayesinde, Marketing Türkiye & MMI organizasyonuyla gerçekleşecek. İstanbul, bu organizasyonla birlikte reklam ve yaratıcılığın da başkenti olmak için önemli bir adım atmış olacak. Yerel kültürü kucaklayan küresel reklam yarışması The CUP, 2007'de dört farklı yarışmanın birleşmesiyle doğdu. Türkiye'deki temsilciliğini Mar­keting Türkiye'nin üstlendiği Orta ve Doğu Avrupa'nın en büyük reklam yarışması Golden Drum ve diğer bölge yarışmaları; AdFest (Asya Pasifik), FIAP (Latin Amerika) ve Art Directors Club Europe'un kazananları, doğrudan The CUP adayı oluyor ve bu kez kürenin en iyisi olmak için yarışıyor. Öte yandan reklam sektörünün yaratıcı liderlerini belirleyen ve reklamcılığın "Beyaz Kitabı" diye bilinen The Gunn Report'un dünya prömiyeri de IICAC'ta yapılacak. Jüri oylamalarının ardından 11-12 Mart tarihlerinde dünyaca ünlü konuşmacılarla bir ‘Yaratıcı Zirve' düzenlenecek. Reklam sektörüne katkılarından dolayı Sir unvanı alan tek reklamcı Sir John Hegarty ve Avrupa Nükleer Araştırma Merkezi CERN'den teorik fizikçi John Ellis gibi isimler de organizasyonda konuşmacı olarak yer alacak.

Genç yaratıcılar Young Cup'ta buluşuyor
Intercontinental Advertising Cup, geleceğin yaratıcılarını da bir merkezde buluşturmayı hedefliyor. ‘Young Cup' yarışmasının ardındaki fikir, Istanbul Intercontinental Advertising Cup yarışma ve zirvesini, kıtalararası genç yaratıcıların bugün ve gelecekteki buluşma noktası haline getirmek. "Kıtaların birbirine kültürleriyle temas ettiği yer, yeni ve genç yaratıcılar için doğru noktadır" diyen Young Cup için uluslararası genç yaratıcılar en iyi isim önerisini bulmaya çalışacak ve karşılığında İstanbul'da unutulmaz bir yaratıcılık haftasıyla ödüllendirilecek. Ayrıca Türkiye genelinden seçilecek 100 öğrenci, Uniclub sponsorluğunda IICAC konferansına katılma şansı bulacak.

Marketing Türkiye TV tarafından bu önemli organizasyon için hazırlanan etkileyici ve bir o kadar da keyifli tanıtım videosunu izlemek için tıklayınız.  
Etkinlik Programı *

11 MART CUMA
8.30 - 9.30 Hoşgeldiniz ikramı ve kayıt
9.30 - 11.15 ADFEST, FIAP, ADC*E, GOLDEN DRUM 2010 finalistleri özel gösterimi
11.15 - 11.30 Kahve molası
11.30 - 12.30 The Gunn Report prömiyeri
12.30 - 13.45 Öğlen yemeği
14.00 - 14.30 Kadir Topbaş - İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı - Açılış Konuşması
14.30 - 15.30 Michael Conrad - Berlin School of Creative Leadership Başkanı
15.30 - 16.30 Aytül Özkan - Reklamcılar Derneği Başkanı / Ogilvy Türkiye Ülke Başkanı
16.30 - 17.30 Mark Tutssel - Leo Burnett Worldwide CCO (Human Kind)
17.30 - 17.45 Kahve molası
17.45 - 18.45 Celso Loducca - Loducca Publicidade Brezilya Başkanı (Neden Brezilyalılar bu kadar yaratıcı?)
18.45 - 19.00 Miha Pogacnik - Keman virtüözü / Eğitmen / Girişimci (Müzikal Atılım Stratejisi)

12 MART CUMARTESİ
8.30 - 9.30 Hoşgeldiniz ikramı ve kayıt
9.30 - 10.30 Johannes Newrkla - ADC*E Başkanı / Türk ressamlar Kemal Seyhan ve Ahmet Oran'la birlikte (Sanatta ve Reklamda Mekanın Ruhu)
10.30 - 11.30 Sir John Hegarty - Bartle Bogle Hegarty Baş Yaratıcı Yönetmeni, Britanya
11.30 - 12.30 Dr. John Ellis - Teorik Fizikçi, CERN
12.30 - 12.45 Kahve molası
12.45 - 13.45 Carlos Perez - BBDO Arjantin Başkanı (Sokaktaki Yaratıcılık)
13.45 - 14.45 Brett Mitchell - Droga5 Dijital Yönetmeni, Avustralya ve Jan Pautsch - argonauten G2 Berlin Yaratıcı Yönetmeni, (Dijital Sonrası Paradigmalar)
14.45 - 15.30 Jüri ile Buluşma, Jüri Başkanı Celso Loducca moderatörlüğünde
19.00 Ödül Töreni ve Gala

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder